![]() |
![]() Радио NRD2 Култура
Програма / Култура, Музика
|
![]()
Тикер в 00:00 ч.
Изложбата на Сара К. Хан (Sarah K. Khan) в BRIC представя уникален поглед върху историята на непокорните жени, комбинирайки различни медии като керами ...
|
![]()
Под прожектора
Семейна германска компания използва обира в Лувъра за маркетингова кампанияРекламата показва лифта Agilo, който крадците използвали, за да влязат през прозорец в Лувъра, където откраднали ценни Наполеонови бижута на стойност около 102 милиона долара. Юлия Шарвац, маркетинг директор на Bocker, сподели пред Гардиън, че тя и съпругът ѝ, Александър Bocker, който е трето поколение изпълнителен директор на компанията, били шокирани, когато видели устройството си на снимка от инцидента. След инцидента, Шарвац и екипът ѝ започнали да обсъждат забавни слогани и шеги, след като осъзнали, че никой не е пострадал.
Daniela Stauffer
| 23 Октомври 2025, 21:21 ч.
![]()
Семейна германска компания привлече вниманието на медиите тази седмица с нова маркетингова кампания, свързана с известния лифт за мебели, използван по време на обира в Лувъра. Слоганът "Когато трябва да се движите бързо" предизвика смесени реакции, в зависимост от личното възприятие на хората за етиката на подобен подход. Компанията Bocker, разположена в германския град Верден, стартира рекламната си кампания в социалните мрежи Facebook и Instagram в понеделник. Рекламата показва лифта Agilo, който крадците използвали, за да влязат през прозорец в Лувъра, където откраднали ценни Наполеонови бижута на стойност около 102 милиона долара. Крадците успели да избягат с плячката на скутери за шокиращо кратко време от седем минути. Снимка на лифта на Bocker, достигнал до балкона на музея, докато полицията се събира около него, бе широко публикувана в световните медии. Юлия Шарвац, маркетинг директор на Bocker, сподели пред "Гардиън", че тя и съпругът ѝ, Александър Bocker, който е трето поколение изпълнителен директор на компанията, били "шокирани", когато видели устройството си на снимка от инцидента. Шарвац обясни, че Bocker продала лифта на компания в района на Париж, която отдава под наем подобно оборудване. Крадците се свързали с компанията с фалшив интерес за наемане на устройството и след това го откраднали по време на демонстрация. След инцидента, Шарвац и екипът ѝ започнали да обсъждат забавни слогани и шеги, след като осъзнали, че никой не е пострадал. Когато снимката започнала да циркулира онлайн, много хора, включително служители и бизнес партньори, се свързали с тях, което ги накарало да помислят за активна реакция. На следващия ден слоганът бил публикуван в интернет. Шарвац сподели, че не е очаквала кампанията да стане толкова вирусна. Обикновено публикациите им в Instagram достигат между 15 000 и 20 000 души, но сега имали 1.7 милиона гледания. Реакциите били предимно положителни, въпреки че един потребител на Facebook нарекъл кампанията "безвкусна", подчертавайки, че французите са шокирани и тъжни, докато германска компания се подиграва с инцидента. Междувременно, с осем френски коронни бижута все още в неизвестност и без задържани заподозрени, обирът се е превърнал в публична криза за Лувъра и френския президент Еманюел Макрон, чиято администрация едва е оцелела след вот на недоверие. Директорът на Лувъра, Лоранс де Кар, информира френския сенат, че инцидентът е разкрил "слабостите" в сигурността на музея. Тя предложила оставката си на министъра на културата Рачида Дати, но предложението не било прието.
Не пропускайте важните новини от деня. Последвайте ни в Google News Showcase
Бъдете информани с нашите тематични бюлетини:
Получавайте всеки ден най-вълнуващите новини от рубриката във входящата си поща.
Допълнителна информация за регистрацията и процедурата за доставка и анулиране (отмяна) можете да получите в нашият раздел NRD Бюлетини или, като натиснете на връзката или по-долу.
|
Шест в 6: Нашият сутрешен бюлетин
Получавайте шестте най-важни културни събития за деня, всяка сутрин в 6:00 ч.
От понеделник до петък от нашия редактор Виолета Караянева |
![]() |

Сара К. Хан представя изложба за непокорни жени в BRIC до 23 декември
|
![]() |
Джеймс Тюрел открива ново произведение в музея ARoS в Дания
|
![]() |
Университетът в Буфало предлага напълно финансирана магистърска програма по изкуства с преподаватели от световна класа
|
![]() |
Ватиканът ще върне културни обекти на коренните общности в Канада
|
![]() |
Лизо изправена пред обвинение за нарушение на авторски права от GRC Trust за неиздадена песен
|
![]() |

Време за четене - месец Октомври
Препоръчани заглавия |

Сара К. Хан представя изложба за непокорни жени в BRIC до 23 декември
|
![]() |
Кармън Арготе представя изложба, посветена на шивачите в Питцър Колидж
|
![]() |
Андрю Уайет възстановява "Светът на Кристина" в MoMA след дълга консервация
|
![]() |
Важните новини на NRD2 за 23.10.2025 г.
|
![]() |
Джеймс Тюрел открива ново произведение в музея ARoS в Дания
|
![]() |